Året som har gått och året som kommer.

2015 har utan tvekan varit mitt år.
 
Det började lite skumpigt och ryckigt men jag gjorde det bästa med det jag hade.
 
Det här året har varit mitt starkaste, både fysiskt och psykiskt.
 
Några svackor såklart men inte så djupa och långvariga.
 
När jag ser tillbaka på det här året så blir jag väldigt stolt över mig själv. Över valen som jag har gjort, och sånt som jag har valt bort. Jag har blivit väldigt mycket bättre på att känna efter vad det är som får mig att må bra och fortsätta på det spåret. Jag har blivit mer trygg och säker i mig själv. Jag litar på att valen jag gör kommer att stärka mig. Jag har hittat en efterlängtad balans i livet, ibland tappar jag bort den och då stannar jag upp och funderar på vad som har förändrats.
 
Några härliga saker som har hänt i år;
 
Jag lyssnar mer på mig själv
 
Jag lägger max 2 minuter på en dag att fundera på hur ser jag ser ut och det är fantastiskt skönt!
 
Utan att ha tränat särskilt mycket på det så drar jag nästan min kroppsvikt i marklyft!
 
Jag jobbat vidare mot chinsen och det känns så bra!
 
Jag har tagit tag i mina läckageproblem och märker en ofantligt stor skillnad!
 
Jag har en helt annan kontakt med min rygg än när året började.
 
Jag har tagit hand om min kropp med en hel del massage och kiropraktorbehandlingar.
 
Jag är nästinintill ångestfri.
 
Jag är stark och lycklig och har hittat en hållbar vardag med träning 3-4 gånger per vecka.
 
Jag har sprungit 2 stycken 5 km lopp och sprang även mitt livs första mil i New York!
 
Jag ska hålla mitt inkörda spår under nästa år och det pirrar i magen på vad jag kan åstadkomma med min vilja och min kraft, ingenting är omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback